+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel PYRAMIDA Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 253 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Hana Jalůvková Jalůvková

jednotlivec, 6.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Pochválit lze pouze služby spa a úklidu.

  • Hotel sám o sobě není špatný, ale personál hotelu a hlavně restaurace se nedá hodnotit jinak než nepříjemný, neochotný, arogantní, hosté evidentně obtěžovali. 5 minut před otevřením restaurace jsme požádali o pití, ale nebyli jsme obslouženi, i když personál seděl v restauraci a povídal si. Objednaná sauna nebyla zapnutá, bez omluvy. Půjčená kola jsme si museli napřed otřít od prachu a špíny a seřídit. Kvalita kol hraničila s ohrožením života, nebrzdila, nepřehazovala, vše nahlášeno v hotelu, prý se o ně někdo stará... Nevím, zda takový servis vyhovuje německým důchodcům, ale my se sem rozhodně nevrátíme.

Personál
1
Služby
1
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
3

Tereza Sedláčková

skupina přátel, 10.11.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • moc milý masér Jiří

  • Některý personál se k nám (dvě mladé dívky) choval hůře než k německým hostům důchodového věku V sobotu při večeři vypadl proud a více jak dvě hodiny nešel, v tento čas se nedalo využít bazénu, sauny apod. (to se dá pochopit), ale nelíbilo se nám, že druhý den při odjezdu se nám za tento promrhaný čas nikdo z personálu neomluvil, nebo alespoň řekl, že jej tato nepříjemnost mrzí Na konci pobytu hotel vyžadoval "kapacitní poplatek", o kterém při objednání nebyla ani zmínka a ani nám nebylo vysvětleno, za co se tento poplatek platí Malá sauna (někteří hosté nehodlali respektovat její kapacitu a zároveň postrádali alespoň základy etického chování)

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní S., děkujeme za hodnocení. Za výpadek proudu se Vám omlouváme, je to vždy nemilá komplikace nejen pro hosty, ale i pro nás. Bohužel je to jedna z věcí, které nemůžeme ovlivnit. Omlouváme se také za neadekvátní přístup zaměstnankyň. Protože mezi českými a zahraničními hosty neděláme rozdíl, naopak nás přítomnost tuzemských návštěvníků vždy potěší, budeme tuto skutečnost určitě řešit. Co se týká "kapacitního poplatku", jedná se o městský poplatek, který není zahrnutý v ceně (tato informace je uvedá v popisu cen), odvádí se do pokladny města Františkovy Lázně v plné výši. Přesto doufáme, že se Vám pobyt u nás líbil a budeme rádi, když nás opět navštívíte.
Hotelmanagement

Ing. Karel Jušta

jednotlivec, 21.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • V 19.5. v 7.00 zahájení masáže, ale nebyl nikdo v balnerorecepci. Bylo nutno pro neznalost hotelu projít všechny ůseky než bylo nalezeno místo na masáž.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Manuela

dospělý pár, 25.5.2015

Německo

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Sehr gutes Essen Saubere Zimmer Freundlich eingerichtete Zimmer

  • Keine Lattenroste Das Personal lies zu wünschen übrig!!! (nur Pyramida2)

Personál
3
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Petr

jednotlivec, 15.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Poloha hotelu

  • Starší bazén plný hlučných dospívajících dětí z UA. Starší zařízení pokoje.

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
Naše pokoje průběžně rekonstruujeme tak, aby odpovídali kvalitě našeho hotelu. Bohužel nelze vše rekonstruovat najednou.
Za hlučné děti se omlouváme a budeme si dávat větší pozor, aby se to již neopakovalo.
Za tým Hotelu Pyramida
Maroš Adamec, Hotel Manager

Gabriela Slavíková

dospělý pár, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Jídlo a personál perfektní.

  • Očekávali jsme lepší služby, ohledně masáže, která mě moc nenatchla a trvala jen 15 minut, a další procedury nic moc. Jeli jsme poprvé a s procedurama jsme tedy spokojený moc nebyli, žádné informace ohledně toho co to bude obsahovat, co snami budou dělat žádná komunikace že strany masera, prostě nic moc. Klientela převážně 60 let a výše. Žádný mladý lidi.

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 4.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Personál s výjimkou recepční wellness vstřícný, lázeňský hotel ale celkově spíše průměrný, počet hvězdiček nadsazen. Výborné snídaně, ale velmi slabý výběr z večeří, nabídka vína nebyla ani v rozsahu nápojového lístku. Celkově se, jak se zdá, orientují jen na německé důchodce a to my nejsme.

  • Taneční večer ve střešní kavárně Bazén a masáže

  • Nedostatek informací v českém jazyce Jídelní lístek na večeře Velmi omezená nabídka vín

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 26.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 30.9.2021

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Homolková Ivana

dospělý pár, 27.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Neočekávají jsme mnoho, ale byli jsme velmi příjemně překvapeni. K dispozici garáž, letní terasa s obsluhou, hezké okolí

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 18.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Mírně nadprůměrné .

  • Vybavení pokoje Pravidelný úklid Celkové okolí hotelu Možnost používání elektromobilu

  • Malé jídelní stoly pro 4 osoby Vázlo odklízení použitého nádobí K dispozici nebyl žádný denní tisk český,pouze německý ! V ceníku procedur nejsou uvedeny délky trvání procedur

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Hana Pernicova

skupina přátel, 8.7.2020

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Příjemný relax, klid, krásné okolí. Veškeré služby dobré. Doporučuji všem

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený kliente,
děkujeme za kladné hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili. Srdečně vás zveme na další návštěvu. Tým hotelu Pyramida

Ljudmila Gusjeva

rodina se staršími dětmi, 29.12.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Cena nesouvisí s pobytem.

  • Procedury byly perfektní. Personál byl přívětlivý,velice milý.

  • Šatny v bazénu byly studené,špinavé. Nebyly tam žádné ručníky. V bazénu bylo vše v pořádku,ale pak v těch šatnách a v celém tom prostoru byla velká zima. Vánoční menu a všechny informační letáky byly v němčině.

Personál
8
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 1.4.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Ubytování.

  • Personál wellness

Personál
4
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 28.3.2022

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Služby wellness

  • Nabídka jídla. Malý výběr, žádná kreativita a obměna snídaní.

Personál
10
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Alisa Ladýřová

rodina s malými dětmi, 6.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Ing. Viktor Svoboda

jednotlivec, 11.9.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Nelíbilo se mi jen to, že na mnoha tabulkách a upozorněních byly hrubé chyby v překladech do němčiny. Gramatické i stylové, zřejmě to někdo bez znalosti jazyka překládá se slovníkem. Pacienti z Německa se pošklebovali, a při tom šlo vlastně jen o maličkost. Škoda, ale na celkovém dojmu z pobytu to působí špatně.

Personál
10
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
2

Zdeněk Chutný

jednotlivec, 28.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 2.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Roman Hrbek

jednotlivec, 26.2.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Ochota personálu, čistota prostředí.

  • V nabídce pobytu neinformování o nefunkčnosti sauny a bazénu, pobyt vybrán právě díky kvůli tomuto ...

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4