+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PYRAMIDA Reviews

Hotel ratings

92%
Perfect

by 253 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    93%
  • Cleanliness

    96%
  • Equipment

    91%
  • Comfort

    91%
  • Value for money

    88%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Hana Jalůvková Jalůvková

single traveler, 6.6.2017

Čeština

  • Overall rating
36 %
  • Pochválit lze pouze služby spa a úklidu.

  • Hotel sám o sobě není špatný, ale personál hotelu a hlavně restaurace se nedá hodnotit jinak než nepříjemný, neochotný, arogantní, hosté evidentně obtěžovali. 5 minut před otevřením restaurace jsme požádali o pití, ale nebyli jsme obslouženi, i když personál seděl v restauraci a povídal si. Objednaná sauna nebyla zapnutá, bez omluvy. Půjčená kola jsme si museli napřed otřít od prachu a špíny a seřídit. Kvalita kol hraničila s ohrožením života, nebrzdila, nepřehazovala, vše nahlášeno v hotelu, prý se o ně někdo stará... Nevím, zda takový servis vyhovuje německým důchodcům, ale my se sem rozhodně nevrátíme.

Personnel
1
Services
1
Cleanliness
7
Comfort
6
Value/money
3

Tereza Sedláčková

group of friends, 10.11.2014

Středočeský kraj

  • Overall rating
52 %
  • moc milý masér Jiří

  • Některý personál se k nám (dvě mladé dívky) choval hůře než k německým hostům důchodového věku V sobotu při večeři vypadl proud a více jak dvě hodiny nešel, v tento čas se nedalo využít bazénu, sauny apod. (to se dá pochopit), ale nelíbilo se nám, že druhý den při odjezdu se nám za tento promrhaný čas nikdo z personálu neomluvil, nebo alespoň řekl, že jej tato nepříjemnost mrzí Na konci pobytu hotel vyžadoval "kapacitní poplatek", o kterém při objednání nebyla ani zmínka a ani nám nebylo vysvětleno, za co se tento poplatek platí Malá sauna (někteří hosté nehodlali respektovat její kapacitu a zároveň postrádali alespoň základy etického chování)

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
3
Lázeňský hotel PYRAMIDA replied to this review.
Dobrý den, paní S., děkujeme za hodnocení. Za výpadek proudu se Vám omlouváme, je to vždy nemilá komplikace nejen pro hosty, ale i pro nás. Bohužel je to jedna z věcí, které nemůžeme ovlivnit. Omlouváme se také za neadekvátní přístup zaměstnankyň. Protože mezi českými a zahraničními hosty neděláme rozdíl, naopak nás přítomnost tuzemských návštěvníků vždy potěší, budeme tuto skutečnost určitě řešit. Co se týká "kapacitního poplatku", jedná se o městský poplatek, který není zahrnutý v ceně (tato informace je uvedá v popisu cen), odvádí se do pokladny města Františkovy Lázně v plné výši. Přesto doufáme, že se Vám pobyt u nás líbil a budeme rádi, když nás opět navštívíte.
Hotelmanagement

Ing. Karel Jušta

single traveler, 21.5.2018

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • V 19.5. v 7.00 zahájení masáže, ale nebyl nikdo v balnerorecepci. Bylo nutno pro neznalost hotelu projít všechny ůseky než bylo nalezeno místo na masáž.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
5

Manuela

mature couple, 25.5.2015

Německo

  • Overall rating
58 %
  • Sehr gutes Essen Saubere Zimmer Freundlich eingerichtete Zimmer

  • Keine Lattenroste Das Personal lies zu wünschen übrig!!! (nur Pyramida2)

Personnel
3
Services
7
Cleanliness
9
Comfort
4
Value/money
6

Petr

single traveler, 15.7.2022

Česká republika

  • Overall rating
60 %
  • Poloha hotelu

  • Starší bazén plný hlučných dospívajících dětí z UA. Starší zařízení pokoje.

Personnel
8
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
4
Lázeňský hotel PYRAMIDA replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
Naše pokoje průběžně rekonstruujeme tak, aby odpovídali kvalitě našeho hotelu. Bohužel nelze vše rekonstruovat najednou.
Za hlučné děti se omlouváme a budeme si dávat větší pozor, aby se to již neopakovalo.
Za tým Hotelu Pyramida
Maroš Adamec, Hotel Manager

Gabriela Slavíková

mature couple, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Overall rating
62 %
  • Jídlo a personál perfektní.

  • Očekávali jsme lepší služby, ohledně masáže, která mě moc nenatchla a trvala jen 15 minut, a další procedury nic moc. Jeli jsme poprvé a s procedurama jsme tedy spokojený moc nebyli, žádné informace ohledně toho co to bude obsahovat, co snami budou dělat žádná komunikace že strany masera, prostě nic moc. Klientela převážně 60 let a výše. Žádný mladý lidi.

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
4

Anonym

single traveler, 4.12.2016

Čeština

  • Overall rating
62 %
  • Personál s výjimkou recepční wellness vstřícný, lázeňský hotel ale celkově spíše průměrný, počet hvězdiček nadsazen. Výborné snídaně, ale velmi slabý výběr z večeří, nabídka vína nebyla ani v rozsahu nápojového lístku. Celkově se, jak se zdá, orientují jen na německé důchodce a to my nejsme.

  • Taneční večer ve střešní kavárně Bazén a masáže

  • Nedostatek informací v českém jazyce Jídelní lístek na večeře Velmi omezená nabídka vín

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
5

Anonym

single traveler, 26.5.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
64 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Anonym

mature couple, 30.9.2021

Liberecký kraj

  • Overall rating
64 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Homolková Ivana

mature couple, 27.6.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
64 %
  • Neočekávají jsme mnoho, ale byli jsme velmi příjemně překvapeni. K dispozici garáž, letní terasa s obsluhou, hezké okolí

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
6

Anonym

mature couple, 18.9.2016

Čeština

  • Overall rating
64 %
  • Mírně nadprůměrné .

  • Vybavení pokoje Pravidelný úklid Celkové okolí hotelu Možnost používání elektromobilu

  • Malé jídelní stoly pro 4 osoby Vázlo odklízení použitého nádobí K dispozici nebyl žádný denní tisk český,pouze německý ! V ceníku procedur nejsou uvedeny délky trvání procedur

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
6

Hana Pernicova

group of friends, 8.7.2020

Ústecký kraj

  • Overall rating
66 %
  • Příjemný relax, klid, krásné okolí. Veškeré služby dobré. Doporučuji všem

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
5
Lázeňský hotel PYRAMIDA replied to this review.
Vážený kliente,
děkujeme za kladné hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili. Srdečně vás zveme na další návštěvu. Tým hotelu Pyramida

Ljudmila Gusjeva

family with older children, 29.12.2014

Liberecký kraj

  • Overall rating
66 %
  • Cena nesouvisí s pobytem.

  • Procedury byly perfektní. Personál byl přívětlivý,velice milý.

  • Šatny v bazénu byly studené,špinavé. Nebyly tam žádné ručníky. V bazénu bylo vše v pořádku,ale pak v těch šatnách a v celém tom prostoru byla velká zima. Vánoční menu a všechny informační letáky byly v němčině.

Personnel
8
Services
3
Cleanliness
7
Comfort
10
Value/money
5

Anonym

mature couple, 1.4.2024

Hl.m.Praha

  • Overall rating
68 %
  • Ubytování.

  • Personál wellness

Personnel
4
Services
6
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8

Anonym

mature couple, 28.3.2022

Liberecký kraj

  • Overall rating
68 %
  • Služby wellness

  • Nabídka jídla. Malý výběr, žádná kreativita a obměna snídaní.

Personnel
10
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
6

Alisa Ladýřová

family with young children, 6.5.2019

Čeština

  • Overall rating
68 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
9
Comfort
6
Value/money
6

Ing. Viktor Svoboda

single traveler, 11.9.2016

Ústecký kraj

  • Overall rating
68 %
  • Nelíbilo se mi jen to, že na mnoha tabulkách a upozorněních byly hrubé chyby v překladech do němčiny. Gramatické i stylové, zřejmě to někdo bez znalosti jazyka překládá se slovníkem. Pacienti z Německa se pošklebovali, a při tom šlo vlastně jen o maličkost. Škoda, ale na celkovém dojmu z pobytu to působí špatně.

Personnel
10
Services
5
Cleanliness
10
Comfort
7
Value/money
2

Zdeněk Chutný

single traveler, 28.2.2020

Čeština

  • Overall rating
70 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
7

Anonym

single traveler, 2.7.2017

Čeština

  • Overall rating
70 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
7

Roman Hrbek

single traveler, 26.2.2023

Hl.m.Praha

  • Overall rating
72 %
  • Ochota personálu, čistota prostředí.

  • V nabídce pobytu neinformování o nefunkčnosti sauny a bazénu, pobyt vybrán právě díky kvůli tomuto ...

Personnel
8
Services
6
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
4