+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PYRAMIDA Отзывы

рейтинг отеля

92%
идеальный

253 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    96%
  • Оборудование

    91%
  • Комфорт

    91%
  • Соотношение цена / качество

    88%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Hana Jalůvková Jalůvková

одинокий путешественник, 6.6.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
36 %
  • Pochválit lze pouze služby spa a úklidu.

  • Hotel sám o sobě není špatný, ale personál hotelu a hlavně restaurace se nedá hodnotit jinak než nepříjemný, neochotný, arogantní, hosté evidentně obtěžovali. 5 minut před otevřením restaurace jsme požádali o pití, ale nebyli jsme obslouženi, i když personál seděl v restauraci a povídal si. Objednaná sauna nebyla zapnutá, bez omluvy. Půjčená kola jsme si museli napřed otřít od prachu a špíny a seřídit. Kvalita kol hraničila s ohrožením života, nebrzdila, nepřehazovala, vše nahlášeno v hotelu, prý se o ně někdo stará... Nevím, zda takový servis vyhovuje německým důchodcům, ale my se sem rozhodně nevrátíme.

Персонал
1
Services
1
Чистота
7
Комфорт
6
Value/money
3

Tereza Sedláčková

Группы друзей, 10.11.2014

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
52 %
  • moc milý masér Jiří

  • Některý personál se k nám (dvě mladé dívky) choval hůře než k německým hostům důchodového věku V sobotu při večeři vypadl proud a více jak dvě hodiny nešel, v tento čas se nedalo využít bazénu, sauny apod. (to se dá pochopit), ale nelíbilo se nám, že druhý den při odjezdu se nám za tento promrhaný čas nikdo z personálu neomluvil, nebo alespoň řekl, že jej tato nepříjemnost mrzí Na konci pobytu hotel vyžadoval "kapacitní poplatek", o kterém při objednání nebyla ani zmínka a ani nám nebylo vysvětleno, za co se tento poplatek platí Malá sauna (někteří hosté nehodlali respektovat její kapacitu a zároveň postrádali alespoň základy etického chování)

Персонал
5
Services
5
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
3
Lázeňský hotel PYRAMIDA ответил на этот отзыв.
Dobrý den, paní S., děkujeme za hodnocení. Za výpadek proudu se Vám omlouváme, je to vždy nemilá komplikace nejen pro hosty, ale i pro nás. Bohužel je to jedna z věcí, které nemůžeme ovlivnit. Omlouváme se také za neadekvátní přístup zaměstnankyň. Protože mezi českými a zahraničními hosty neděláme rozdíl, naopak nás přítomnost tuzemských návštěvníků vždy potěší, budeme tuto skutečnost určitě řešit. Co se týká "kapacitního poplatku", jedná se o městský poplatek, který není zahrnutý v ceně (tato informace je uvedá v popisu cen), odvádí se do pokladny města Františkovy Lázně v plné výši. Přesto doufáme, že se Vám pobyt u nás líbil a budeme rádi, když nás opět navštívíte.
Hotelmanagement

Ing. Karel Jušta

одинокий путешественник, 21.5.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
58 %
  • V 19.5. v 7.00 zahájení masáže, ale nebyl nikdo v balnerorecepci. Bylo nutno pro neznalost hotelu projít všechny ůseky než bylo nalezeno místo na masáž.

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
5

Manuela

Пожилые пары, 25.5.2015

Německo

  • Общий рейтинг
58 %
  • Sehr gutes Essen Saubere Zimmer Freundlich eingerichtete Zimmer

  • Keine Lattenroste Das Personal lies zu wünschen übrig!!! (nur Pyramida2)

Персонал
3
Services
7
Чистота
9
Комфорт
4
Value/money
6

Petr

одинокий путешественник, 15.7.2022

Česká republika

  • Общий рейтинг
60 %
  • Poloha hotelu

  • Starší bazén plný hlučných dospívajících dětí z UA. Starší zařízení pokoje.

Персонал
8
Services
4
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4
Lázeňský hotel PYRAMIDA ответил на этот отзыв.
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
Naše pokoje průběžně rekonstruujeme tak, aby odpovídali kvalitě našeho hotelu. Bohužel nelze vše rekonstruovat najednou.
Za hlučné děti se omlouváme a budeme si dávat větší pozor, aby se to již neopakovalo.
Za tým Hotelu Pyramida
Maroš Adamec, Hotel Manager

Gabriela Slavíková

Пожилые пары, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Общий рейтинг
62 %
  • Jídlo a personál perfektní.

  • Očekávali jsme lepší služby, ohledně masáže, která mě moc nenatchla a trvala jen 15 minut, a další procedury nic moc. Jeli jsme poprvé a s procedurama jsme tedy spokojený moc nebyli, žádné informace ohledně toho co to bude obsahovat, co snami budou dělat žádná komunikace že strany masera, prostě nic moc. Klientela převážně 60 let a výše. Žádný mladý lidi.

Персонал
7
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4

Anonym

одинокий путешественник, 4.12.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
62 %
  • Personál s výjimkou recepční wellness vstřícný, lázeňský hotel ale celkově spíše průměrný, počet hvězdiček nadsazen. Výborné snídaně, ale velmi slabý výběr z večeří, nabídka vína nebyla ani v rozsahu nápojového lístku. Celkově se, jak se zdá, orientují jen na německé důchodce a to my nejsme.

  • Taneční večer ve střešní kavárně Bazén a masáže

  • Nedostatek informací v českém jazyce Jídelní lístek na večeře Velmi omezená nabídka vín

Персонал
7
Services
6
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
5

Anonym

одинокий путешественник, 26.5.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Anonym

Пожилые пары, 30.9.2021

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Homolková Ivana

Пожилые пары, 27.6.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
64 %
  • Neočekávají jsme mnoho, ale byli jsme velmi příjemně překvapeni. K dispozici garáž, letní terasa s obsluhou, hezké okolí

Персонал
8
Services
6
Чистота
8
Комфорт
4
Value/money
6

Anonym

Пожилые пары, 18.9.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
64 %
  • Mírně nadprůměrné .

  • Vybavení pokoje Pravidelný úklid Celkové okolí hotelu Možnost používání elektromobilu

  • Malé jídelní stoly pro 4 osoby Vázlo odklízení použitého nádobí K dispozici nebyl žádný denní tisk český,pouze německý ! V ceníku procedur nejsou uvedeny délky trvání procedur

Персонал
5
Services
5
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6

Hana Pernicova

Группы друзей, 8.7.2020

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
66 %
  • Příjemný relax, klid, krásné okolí. Veškeré služby dobré. Doporučuji všem

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
5
Lázeňský hotel PYRAMIDA ответил на этот отзыв.
Vážený kliente,
děkujeme za kladné hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili. Srdečně vás zveme na další návštěvu. Tým hotelu Pyramida

Ljudmila Gusjeva

Семья со взрослыми детьми, 29.12.2014

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
66 %
  • Cena nesouvisí s pobytem.

  • Procedury byly perfektní. Personál byl přívětlivý,velice milý.

  • Šatny v bazénu byly studené,špinavé. Nebyly tam žádné ručníky. V bazénu bylo vše v pořádku,ale pak v těch šatnách a v celém tom prostoru byla velká zima. Vánoční menu a všechny informační letáky byly v němčině.

Персонал
8
Services
3
Чистота
7
Комфорт
10
Value/money
5

Anonym

Пожилые пары, 1.4.2024

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
68 %
  • Ubytování.

  • Personál wellness

Персонал
4
Services
6
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8

Anonym

Пожилые пары, 28.3.2022

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • Služby wellness

  • Nabídka jídla. Malý výběr, žádná kreativita a obměna snídaní.

Персонал
10
Services
4
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Alisa Ladýřová

Семья с маленькими детьми, 6.5.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
6
Чистота
9
Комфорт
6
Value/money
6

Ing. Viktor Svoboda

одинокий путешественник, 11.9.2016

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • Nelíbilo se mi jen to, že na mnoha tabulkách a upozorněních byly hrubé chyby v překladech do němčiny. Gramatické i stylové, zřejmě to někdo bez znalosti jazyka překládá se slovníkem. Pacienti z Německa se pošklebovali, a při tom šlo vlastně jen o maličkost. Škoda, ale na celkovém dojmu z pobytu to působí špatně.

Персонал
10
Services
5
Чистота
10
Комфорт
7
Value/money
2

Zdeněk Chutný

одинокий путешественник, 28.2.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
70 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
7

Anonym

одинокий путешественник, 2.7.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
70 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
7

Roman Hrbek

одинокий путешественник, 26.2.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
72 %
  • Ochota personálu, čistota prostředí.

  • V nabídce pobytu neinformování o nefunkčnosti sauny a bazénu, pobyt vybrán právě díky kvůli tomuto ...

Персонал
8
Services
6
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
4