0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PYRAMIDA Recenzje

Ocena hotelu

92%
Znakomicie

by 253 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    93%
  • Czystość

    96%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    91%
  • Cena

    88%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Hana Jalůvková Jalůvková

podróżujący w pojedynkę, 6.6.2017

Čeština

  • Cena ogólna
36 %
  • Pochválit lze pouze služby spa a úklidu.

  • Hotel sám o sobě není špatný, ale personál hotelu a hlavně restaurace se nedá hodnotit jinak než nepříjemný, neochotný, arogantní, hosté evidentně obtěžovali. 5 minut před otevřením restaurace jsme požádali o pití, ale nebyli jsme obslouženi, i když personál seděl v restauraci a povídal si. Objednaná sauna nebyla zapnutá, bez omluvy. Půjčená kola jsme si museli napřed otřít od prachu a špíny a seřídit. Kvalita kol hraničila s ohrožením života, nebrzdila, nepřehazovala, vše nahlášeno v hotelu, prý se o ně někdo stará... Nevím, zda takový servis vyhovuje německým důchodcům, ale my se sem rozhodně nevrátíme.

Personel
1
Usługi
1
Czystość
7
Komfort
6
Value/money
3

Tereza Sedláčková

grupa przyjaciół, 10.11.2014

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
52 %
  • moc milý masér Jiří

  • Některý personál se k nám (dvě mladé dívky) choval hůře než k německým hostům důchodového věku V sobotu při večeři vypadl proud a více jak dvě hodiny nešel, v tento čas se nedalo využít bazénu, sauny apod. (to se dá pochopit), ale nelíbilo se nám, že druhý den při odjezdu se nám za tento promrhaný čas nikdo z personálu neomluvil, nebo alespoň řekl, že jej tato nepříjemnost mrzí Na konci pobytu hotel vyžadoval "kapacitní poplatek", o kterém při objednání nebyla ani zmínka a ani nám nebylo vysvětleno, za co se tento poplatek platí Malá sauna (někteří hosté nehodlali respektovat její kapacitu a zároveň postrádali alespoň základy etického chování)

Personel
5
Usługi
5
Czystość
8
Komfort
5
Value/money
3
Lázeňský hotel PYRAMIDA replied to this review.
Dobrý den, paní S., děkujeme za hodnocení. Za výpadek proudu se Vám omlouváme, je to vždy nemilá komplikace nejen pro hosty, ale i pro nás. Bohužel je to jedna z věcí, které nemůžeme ovlivnit. Omlouváme se také za neadekvátní přístup zaměstnankyň. Protože mezi českými a zahraničními hosty neděláme rozdíl, naopak nás přítomnost tuzemských návštěvníků vždy potěší, budeme tuto skutečnost určitě řešit. Co se týká "kapacitního poplatku", jedná se o městský poplatek, který není zahrnutý v ceně (tato informace je uvedá v popisu cen), odvádí se do pokladny města Františkovy Lázně v plné výši. Přesto doufáme, že se Vám pobyt u nás líbil a budeme rádi, když nás opět navštívíte.
Hotelmanagement

Ing. Karel Jušta

podróżujący w pojedynkę, 21.5.2018

Čeština

  • Cena ogólna
58 %
  • V 19.5. v 7.00 zahájení masáže, ale nebyl nikdo v balnerorecepci. Bylo nutno pro neznalost hotelu projít všechny ůseky než bylo nalezeno místo na masáž.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
5

Manuela

para, 25.5.2015

Německo

  • Cena ogólna
58 %
  • Sehr gutes Essen Saubere Zimmer Freundlich eingerichtete Zimmer

  • Keine Lattenroste Das Personal lies zu wünschen übrig!!! (nur Pyramida2)

Personel
3
Usługi
7
Czystość
9
Komfort
4
Value/money
6

Petr

podróżujący w pojedynkę, 15.7.2022

Česká republika

  • Cena ogólna
60 %
  • Poloha hotelu

  • Starší bazén plný hlučných dospívajících dětí z UA. Starší zařízení pokoje.

Personel
8
Usługi
4
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
4
Lázeňský hotel PYRAMIDA replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
Naše pokoje průběžně rekonstruujeme tak, aby odpovídali kvalitě našeho hotelu. Bohužel nelze vše rekonstruovat najednou.
Za hlučné děti se omlouváme a budeme si dávat větší pozor, aby se to již neopakovalo.
Za tým Hotelu Pyramida
Maroš Adamec, Hotel Manager

Gabriela Slavíková

para, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
62 %
  • Jídlo a personál perfektní.

  • Očekávali jsme lepší služby, ohledně masáže, která mě moc nenatchla a trvala jen 15 minut, a další procedury nic moc. Jeli jsme poprvé a s procedurama jsme tedy spokojený moc nebyli, žádné informace ohledně toho co to bude obsahovat, co snami budou dělat žádná komunikace že strany masera, prostě nic moc. Klientela převážně 60 let a výše. Žádný mladý lidi.

Personel
7
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
4

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 4.12.2016

Čeština

  • Cena ogólna
62 %
  • Personál s výjimkou recepční wellness vstřícný, lázeňský hotel ale celkově spíše průměrný, počet hvězdiček nadsazen. Výborné snídaně, ale velmi slabý výběr z večeří, nabídka vína nebyla ani v rozsahu nápojového lístku. Celkově se, jak se zdá, orientují jen na německé důchodce a to my nejsme.

  • Taneční večer ve střešní kavárně Bazén a masáže

  • Nedostatek informací v českém jazyce Jídelní lístek na večeře Velmi omezená nabídka vín

Personel
7
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
5
Value/money
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 26.5.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
64 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

para, 30.9.2021

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
64 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Homolková Ivana

para, 27.6.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
64 %
  • Neočekávají jsme mnoho, ale byli jsme velmi příjemně překvapeni. K dispozici garáž, letní terasa s obsluhou, hezké okolí

Personel
8
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
6

Anonim

para, 18.9.2016

Čeština

  • Cena ogólna
64 %
  • Mírně nadprůměrné .

  • Vybavení pokoje Pravidelný úklid Celkové okolí hotelu Možnost používání elektromobilu

  • Malé jídelní stoly pro 4 osoby Vázlo odklízení použitého nádobí K dispozici nebyl žádný denní tisk český,pouze německý ! V ceníku procedur nejsou uvedeny délky trvání procedur

Personel
5
Usługi
5
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Hana Pernicova

grupa przyjaciół, 8.7.2020

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
66 %
  • Příjemný relax, klid, krásné okolí. Veškeré služby dobré. Doporučuji všem

Personel
7
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
5
Lázeňský hotel PYRAMIDA replied to this review.
Vážený kliente,
děkujeme za kladné hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili. Srdečně vás zveme na další návštěvu. Tým hotelu Pyramida

Ljudmila Gusjeva

rodzina ze starszym dzieckiem, 29.12.2014

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
66 %
  • Cena nesouvisí s pobytem.

  • Procedury byly perfektní. Personál byl přívětlivý,velice milý.

  • Šatny v bazénu byly studené,špinavé. Nebyly tam žádné ručníky. V bazénu bylo vše v pořádku,ale pak v těch šatnách a v celém tom prostoru byla velká zima. Vánoční menu a všechny informační letáky byly v němčině.

Personel
8
Usługi
3
Czystość
7
Komfort
10
Value/money
5

Anonim

para, 1.4.2024

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
68 %
  • Ubytování.

  • Personál wellness

Personel
4
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

Anonim

para, 28.3.2022

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
68 %
  • Služby wellness

  • Nabídka jídla. Malý výběr, žádná kreativita a obměna snídaní.

Personel
10
Usługi
4
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Alisa Ladýřová

rodzina z małym dzieckiem, 6.5.2019

Čeština

  • Cena ogólna
68 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
6
Czystość
9
Komfort
6
Value/money
6

Ing. Viktor Svoboda

podróżujący w pojedynkę, 11.9.2016

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
68 %
  • Nelíbilo se mi jen to, že na mnoha tabulkách a upozorněních byly hrubé chyby v překladech do němčiny. Gramatické i stylové, zřejmě to někdo bez znalosti jazyka překládá se slovníkem. Pacienti z Německa se pošklebovali, a při tom šlo vlastně jen o maličkost. Škoda, ale na celkovém dojmu z pobytu to působí špatně.

Personel
10
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
7
Value/money
2

Zdeněk Chutný

podróżujący w pojedynkę, 28.2.2020

Čeština

  • Cena ogólna
70 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
7

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 2.7.2017

Čeština

  • Cena ogólna
70 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
7

Roman Hrbek

podróżujący w pojedynkę, 26.2.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
72 %
  • Ochota personálu, čistota prostředí.

  • V nabídce pobytu neinformování o nefunkčnosti sauny a bazénu, pobyt vybrán právě díky kvůli tomuto ...

Personel
8
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
4