+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Lázeňský hotel PYRAMIDA I Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

by 90 reviews

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    90%
  • Preis-leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen Geschrieben von:
Bewertungen zeigen:
Sortieren nach:
Show:

Ivana Brožová

Einzelreisende, 20.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • dobré služby, dobrá a pestrá nabídka jídla

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Gabriela Slavíková

Älteres Paar, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Jídlo a personál perfektní.

  • Očekávali jsme lepší služby, ohledně masáže, která mě moc nenatchla a trvala jen 15 minut, a další procedury nic moc. Jeli jsme poprvé a s procedurama jsme tedy spokojený moc nebyli, žádné informace ohledně toho co to bude obsahovat, co snami budou dělat žádná komunikace že strany masera, prostě nic moc. Klientela převážně 60 let a výše. Žádný mladý lidi.

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Martina Pekáčová

Einzelreisende, 16.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Vlastimír Hošek

Einzelreisende, 10.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • - parkování -příjemný personál -krásné okolí pro procházky -bezvadné stravování-

  • Po dobu našeho pobytu bazén mimo provoz

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Dana Švarcová

Einzelreisende, 2.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • objekt je umístěn mimo centrum, ale ne daleko což nám vyhovuje, časově lze skloubit procedury i prohlídku kulturních památek v okolí

  • Bohužel došlo k uzavření bazénu, což nás velice mrzelo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

vladimír Zavadil

Älteres Paar, 5.9.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Poloha hotelu Pyramida Parky-nádhera Procházky v rovině Veliké množství laviček pro odpočinek Značení a orientační tabulky-přehledné Město Fr.Lázně-čisté,krásně upravené Doporučujeme seniorům

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Zdena

Einzelreisende, 9.8.2017

Bečov nad Teplou Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Výborná strava, panu kuchaři patří náš obdiv a dík, obsluhující personál velice příjemný.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jitka Polívková

Einzelreisende, 4.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celkově jsem byla moc spokojena. Personál i služby jsou skvělé, mohu všem jen doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Otto

Älteres Paar, 2.8.2017

Thüringen Německo

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Es gab meinerseits keinerlei Mängel. Die Ruhige Lage sorgt für eine super Erholung. Man wird als Urlauber und Kurgast rundum bestens versorgt. Wir werden immer wieder gerne in ihr Hotel kommen.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Sailer Peter

Einzelreisende, 30.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonymus

Einzelreisende, 2.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Text Stern)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Alena Eisová

Einzelreisende, 26.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Libuše Hudcová

Älteres Paar, 24.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Líbilo se mi vše,bylo všude čisto,usměvavý personál a dokonce nám i dosti chutnalo.

  • Vše se mi líbilo.Jste prima

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský hotel PYRAMIDA I replied to this review.
Děkujeme za hodnocení a těšíme se na Váš příští pobyt.

Hana Jalůvková Jalůvková

Einzelreisende, 6.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Pochválit lze pouze služby spa a úklidu.

  • Hotel sám o sobě není špatný, ale personál hotelu a hlavně restaurace se nedá hodnotit jinak než nepříjemný, neochotný, arogantní, hosté evidentně obtěžovali. 5 minut před otevřením restaurace jsme požádali o pití, ale nebyli jsme obslouženi, i když personál seděl v restauraci a povídal si. Objednaná sauna nebyla zapnutá, bez omluvy. Půjčená kola jsme si museli napřed otřít od prachu a špíny a seřídit. Kvalita kol hraničila s ohrožením života, nebrzdila, nepřehazovala, vše nahlášeno v hotelu, prý se o ně někdo stará... Nevím, zda takový servis vyhovuje německým důchodcům, ale my se sem rozhodně nevrátíme.

Personál
1
Služby
1
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
3

Anonymus

Einzelreisende, 28.5.2017

Deutsch

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Sekt und Wein die in der Karte stehen gibt es nicht. Gartenlokal nur 1 x geöffnet trotz sehr schönem Wetter.

Personál
0
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA I replied to this review.
Sehr geehrte Frau P., danke für Ihre Bewertung. Gartenlokal/Sommerterasse - leider gehört zu dem neben liegenden Hotel, das nicht unserer Verwaltung unterliegt. Es ist nicht in unserer Kompetenz, die Öffnungszeit zu beeinflussen.

Zdeněk Ruta

Älteres Paar, 29.4.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Po úvodních peripetiích tj. po tříměsíční rezervaci nám bylo sděleno,že nejsme vůbec v evidenci i když jsme se prokázali jak voucherem tak i SMS zprávou potvrzující rezervaci. To způsobilo že jsme nedostali pokoje, které jsme měli potvrzeny Hledali se náhradní Taktéž jsme neměli připraveny procedury které byly součástí nabídky a ceny. Protože o nás nikdo nevěděl, trvalo " sestře " dost dlouho než se jí podařilo nám procedury rozepsat. Na dotaz, kdo to zavinil jsme dostali vyhýbavou odpověď. Po překonání těchto potíží bylo vše "OK " viz hodnocení

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský hotel PYRAMIDA I replied to this review.
Děkujeme za hodnocení. Za počáteční nesrovnalosti se Vám ještě jednou omlouváme. Těší nás, že i přesto jste si pobyt v našem hotelu užili, a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
J.Čtvrtečková, hotelmanager

Miroslav Straka

Gruppe von Freunden, 2.4.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonymus

Einzelreisende, 4.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Taneční večer ve střešní kavárně Bazén a masáže

  • Nedostatek informací v českém jazyce Jídelní lístek na večeře Velmi omezená nabídka vín

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Anonymus

Einzelreisende, 20.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Maruška Procházková

Älteres Paar, 15.11.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celkově jsme byli s pobytem velmi spokojeni.

  • Nic.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.