+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel PYRAMIDA Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 253 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 7.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení, velice si toho vážíme. Jsme rádi, že jste se vším byli spokojeni. Budeme se opět těšit na Vaši příští návštěvu.
Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent

Ing. Karel Jušta

jednotlivec, 21.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • V 19.5. v 7.00 zahájení masáže, ale nebyl nikdo v balnerorecepci. Bylo nutno pro neznalost hotelu projít všechny ůseky než bylo nalezeno místo na masáž.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Jaroslav Marhan

skupina přátel, 20.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Jaroslave,

děkujeme Vám za Vaše hodnocení, velice si toho vážíme. Jsme rádi, že jste se vším byli spokojeni. Budeme se opět těšit na Vaši příští návštěvu.
Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent

Ivana Brožová

jednotlivec, 20.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • dobré služby, dobrá a pestrá nabídka jídla

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Gabriela Slavíková

dospělý pár, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Jídlo a personál perfektní.

  • Očekávali jsme lepší služby, ohledně masáže, která mě moc nenatchla a trvala jen 15 minut, a další procedury nic moc. Jeli jsme poprvé a s procedurama jsme tedy spokojený moc nebyli, žádné informace ohledně toho co to bude obsahovat, co snami budou dělat žádná komunikace že strany masera, prostě nic moc. Klientela převážně 60 let a výše. Žádný mladý lidi.

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Martina Pekáčová

jednotlivec, 16.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Vlastimír Hošek

jednotlivec, 10.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • - parkování -příjemný personál -krásné okolí pro procházky -bezvadné stravování-

  • Po dobu našeho pobytu bazén mimo provoz

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Dana Švarcová

jednotlivec, 2.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • objekt je umístěn mimo centrum, ale ne daleko což nám vyhovuje, časově lze skloubit procedury i prohlídku kulturních památek v okolí

  • Bohužel došlo k uzavření bazénu, což nás velice mrzelo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

vladimír Zavadil

dospělý pár, 5.9.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Z našich pobytů v západočeských lázních byl tento krátkodobý pobyt nejlepší .

  • Poloha hotelu Pyramida Parky-nádhera Procházky v rovině Veliké množství laviček pro odpočinek Značení a orientační tabulky-přehledné Město Fr.Lázně-čisté,krásně upravené Doporučujeme seniorům

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Zdena

jednotlivec, 9.8.2017

Bečov nad Teplou Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Výborná strava, panu kuchaři patří náš obdiv a dík, obsluhující personál velice příjemný.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní zdeno,

děkujeme, že jste si našla čas na vyplnění hodnocení. Velice si toho vážíme. Doufáme, že se opět brzy setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková- reservační asistent

Jitka Polívková

jednotlivec, 4.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celkově jsem byla moc spokojena. Personál i služby jsou skvělé, mohu všem jen doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Otto

dospělý pár, 2.8.2017

Thüringen Německo

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Es gab meinerseits keinerlei Mängel. Die Ruhige Lage sorgt für eine super Erholung. Man wird als Urlauber und Kurgast rundum bestens versorgt. Wir werden immer wieder gerne in ihr Hotel kommen.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Sehr geehrter Herr Thürningen,

Vielen Dank für Ihre Bewertung, das freut uns sehr. Wir freuen uns, dass Sie mit allem zufrieden waren. Wir freuen uns wieder auf Ihren nächsten Besuch.
Für das Team des Hotels Pyramida - Leona Červeňaková - Reservierungsassistentin

Sailer Peter

jednotlivec, 30.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená pane Sailere,

děkujeme, že jste si našl čas na vyplnění hodnocení. Velice si toho vážíme. Doufáme, že se opět brzy setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková- reservační asistent

Anonym

jednotlivec, 2.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Alena Eisová

jednotlivec, 26.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Libuše Hudcová

dospělý pár, 24.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Líbilo se mi vše,bylo všude čisto,usměvavý personál a dokonce nám i dosti chutnalo.

  • Vše se mi líbilo.Jste prima

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za hodnocení a těšíme se na Váš příští pobyt.

Hana Jalůvková Jalůvková

jednotlivec, 6.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Pochválit lze pouze služby spa a úklidu.

  • Hotel sám o sobě není špatný, ale personál hotelu a hlavně restaurace se nedá hodnotit jinak než nepříjemný, neochotný, arogantní, hosté evidentně obtěžovali. 5 minut před otevřením restaurace jsme požádali o pití, ale nebyli jsme obslouženi, i když personál seděl v restauraci a povídal si. Objednaná sauna nebyla zapnutá, bez omluvy. Půjčená kola jsme si museli napřed otřít od prachu a špíny a seřídit. Kvalita kol hraničila s ohrožením života, nebrzdila, nepřehazovala, vše nahlášeno v hotelu, prý se o ně někdo stará... Nevím, zda takový servis vyhovuje německým důchodcům, ale my se sem rozhodně nevrátíme.

Personál
1
Služby
1
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 28.5.2017

Deutsch

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Sekt und Wein die in der Karte stehen gibt es nicht. Gartenlokal nur 1 x geöffnet trotz sehr schönem Wetter.

Personál
0
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Sehr geehrte Frau P., danke für Ihre Bewertung. Gartenlokal/Sommerterasse - leider gehört zu dem neben liegenden Hotel, das nicht unserer Verwaltung unterliegt. Es ist nicht in unserer Kompetenz, die Öffnungszeit zu beeinflussen.

Zdeněk Ruta

dospělý pár, 29.4.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Po úvodních peripetiích tj. po tříměsíční rezervaci nám bylo sděleno,že nejsme vůbec v evidenci i když jsme se prokázali jak voucherem tak i SMS zprávou potvrzující rezervaci. To způsobilo že jsme nedostali pokoje, které jsme měli potvrzeny Hledali se náhradní Taktéž jsme neměli připraveny procedury které byly součástí nabídky a ceny. Protože o nás nikdo nevěděl, trvalo " sestře " dost dlouho než se jí podařilo nám procedury rozepsat. Na dotaz, kdo to zavinil jsme dostali vyhýbavou odpověď. Po překonání těchto potíží bylo vše "OK " viz hodnocení

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za hodnocení. Za počáteční nesrovnalosti se Vám ještě jednou omlouváme. Těší nás, že i přesto jste si pobyt v našem hotelu užili, a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
J.Čtvrtečková, hotelmanager

Miroslav Straka

skupina přátel, 2.4.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Strako,

děkujeme, že jste si našelčas na vyplnění hodnocení. Velice si toho vážíme. Doufáme, že se opět brzy setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková- reservační asistent