Lázeňský hotel PYRAMIDA Recenze
-
Personál
93% -
Čistota
96% -
Vybavení
91% -
Pohodlí
91% -
Poměr cena/kvalita
88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Jana Holoubková
jednotlivec, 13.8.2016
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 1.4.2024
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Jiři Týce
jednotlivec, 12.10.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Irena Benešová
jednotlivec, 22.8.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 9.8.2021
Hl.m.Praha
Zdena
jednotlivec, 9.8.2017
Bečov nad Teplou Česká republika
děkujeme, že jste si našla čas na vyplnění hodnocení. Velice si toho vážíme. Doufáme, že se opět brzy setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková- reservační asistent
Sailer Peter
jednotlivec, 30.7.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
děkujeme, že jste si našl čas na vyplnění hodnocení. Velice si toho vážíme. Doufáme, že se opět brzy setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková- reservační asistent
Zdeněk Boháč
jednotlivec, 20.9.2016
Čeština
(bez textového hodnocení)
Květa
dospělý pár, 6.7.2016
Česká republika
Anonym
dospělý pár, 6.11.2013
Plzeňský kraj
(bez textového hodnocení)
Bohdana Beránková
jednotlivec, 15.5.2019
Čeština
děkujeme za příjemné hodnocení, které jste našemu hotelu udělila. Jsme velmi rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil a my tak naplnili Vaše očekávání. Děkujeme rovněž za připomínku ohledně umístnění "kuřáckého koutku". V nejbližší době zprovozníme venkovní terasu, která bude v dostatečné vzdálenosti od budovy hotelu. Zde budou moci kuřáci volně provozovat svoji zálibu, aniž by tím omezovali ostatní hotelové hosty.
Těšíme se na Vaši příští brzkou návštěvu.
Váš tým hotelu PYRAMIDA 1, Františkovy Lázně
Alena Zadražilová
dospělý pár, 11.10.2016
Ústecký kraj
Jiri Sipek
dospělý pár, 8.7.2016
Plzeňský kraj
(bez textového hodnocení)
Helena Ledvinková
dospělý pár, 24.4.2016
Čeština
Dagmar Šmatláková
skupina přátel, 27.5.2013
Středočeský kraj
Eva Studničková
dospělý pár, 19.11.2012
Ústecký kraj
Václav Pištěk
jednotlivec, 19.11.2012
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 28.4.2024
Liberecký kraj
děkujeme Vám za Váš čas a za zanechání recenze. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a dala nám hezké hodnocení.
Velice si toho vážíme.
V případě, že zaměstnanec - servírka doprostírá stoly poté, co hosté jsou již po snídani a odešli z restaurace je toto v pořádku a běžný postup.
Velice nás mrzí, že jste měla takové dojmy během pobytu u nás.
Děkujeme Vám ještě jednou za Váš čas
Hezký den
Tým hotelu Pyramida
Anonym
jednotlivec, 25.8.2023
Hl.m.Praha
Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a chtěli bychom Vám poděkovat za to, že jste si našel/a čas ohodnotit náš hotel. Nicméně velice nás mrzí Vaše zkušenost s obsluhujícím personálem že jste nebyla takového pocitu, avšak Vás mohu ujistit že rozdíly mezi hosty na základě národnosti neděláme.
Pokud byste měla nějaké další připomínky nebo dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vás opět přivítáme v našem Hotelu Pyramida a budeme se snažit, abyste měla ještě příjemnější pobyt. Děkujeme Vám za Vaši podporu a přízeň. S pozdravem, Tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent
Monika Potužáková
jednotlivec, 21.11.2022
Hl.m.Praha