+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel PYRAMIDA Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 254 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jana Holoubková

jednotlivec, 13.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 1.4.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiři Týce

jednotlivec, 12.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Irena Benešová

jednotlivec, 22.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 9.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Ubytováni v hotelu bylo co se tyce personalu, ochoty, cistoty a vybaveni velmi dobry. Ale celkove vyziti v hotelu je nedostacujici. Restaurace funguje do 21.00 hod. a neni mozne si jit nekam jeste posedet. Bylo nam to oduvodneno tim, ze se jedna o lazenskou lecbu a je potreba aby byl vecer v hotelu klid. Meli jsme pokoj nad restauraci a kuchyni a musim konstatovat, ze klid tam rozhodne nebyl. Od rana od 6.00 hod. se ozyvaly rany, zvuk pristroju, hlasite mluveni a smich personalu. Takze jsme byli kazde rano od 6.00 hod. vzhuru. Rovnez kulturni vyziti bylo nulove. Zadne vystoupeni, predstaveni, zadny program.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Zdena

jednotlivec, 9.8.2017

Bečov nad Teplou Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Výborná strava, panu kuchaři patří náš obdiv a dík, obsluhující personál velice příjemný.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní zdeno,

děkujeme, že jste si našla čas na vyplnění hodnocení. Velice si toho vážíme. Doufáme, že se opět brzy setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková- reservační asistent

Sailer Peter

jednotlivec, 30.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená pane Sailere,

děkujeme, že jste si našl čas na vyplnění hodnocení. Velice si toho vážíme. Doufáme, že se opět brzy setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková- reservační asistent

Zdeněk Boháč

jednotlivec, 20.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Květa

dospělý pár, 6.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Příjemný personál a ochotný.

  • Jediné co není příliš dobře vymyšleno, je že se chodí na masáže, sauny přes šatny a sprchy, které jsou notabene společné dámské i pánské.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 6.11.2013

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Bohdana Beránková

jednotlivec, 15.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • - velmi milí a vstřícný personál, především v restauraci a na recepci - dobrá kuchyně - veškeré služby v jedné budově - hotel situován na hezkém a klidném místě, příjemná cesta lesoparkem do centra

  • - možná by "kuřácký koutek" nemusel být situován přímo před hlavním vchodem do hotelu

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, vážená klientko,

děkujeme za příjemné hodnocení, které jste našemu hotelu udělila. Jsme velmi rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil a my tak naplnili Vaše očekávání. Děkujeme rovněž za připomínku ohledně umístnění "kuřáckého koutku". V nejbližší době zprovozníme venkovní terasu, která bude v dostatečné vzdálenosti od budovy hotelu. Zde budou moci kuřáci volně provozovat svoji zálibu, aniž by tím omezovali ostatní hotelové hosty.

Těšíme se na Vaši příští brzkou návštěvu.

Váš tým hotelu PYRAMIDA 1, Františkovy Lázně

Alena Zadražilová

dospělý pár, 11.10.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Byla jsem celkově spokojená, personál je velmi ochotný, výborná a chutná kuchyně. Určitě se sem ještě vrátím.

  • Františkovy Lázně je velmi hezké a čisté město.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiri Sipek

dospělý pár, 8.7.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Helena Ledvinková

dospělý pár, 24.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Velmi dobré

  • Vstřícný a milý personál, poloha v klidném místě, Dobrá kuchyně.

  • Umístění televize v pokoji dost nepohodlné, Chyběla mi možnost krátkého odpočinku bezprostředně po slatinné koupeli, ne až na pokoji

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Dagmar Šmatláková

skupina přátel, 27.5.2013

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • V hotelu se nám velmi líbilo, zaměstnanci byli vždy ochotní a vstřícní. Všude bylo krásně čisto. Vše co hotel poskytoval v nabídce bylo i uskutečněno. Děkujeme za hezký pobyt...

  • Hotel se nachází na klidném a tichém území, jen kousek od města. Krásná obora zvířat hned u hotelu.

  • Takřka většina cedulek a upozornění byla pouze v němčině a když v češtině- tak až na druhém místě. Chápu, že hotel živí z 90% němečtí hosté, ale jsme v Čechách.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Eva Studničková

dospělý pár, 19.11.2012

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Líbilo se nám opravdu všechno,od služeb hotelového personálu až poslužby wellnes.Doporučím ráda všem svým známým.

  • Jediné co bylo trošku negativní,byla malá sauna,do které jsem se objednala na recepci,a přesto byla obsazená.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Václav Pištěk

jednotlivec, 19.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 28.4.2024

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příjemná atmosféra a pohodlí i čistota ubytování.

  • Jedna směna číšnic pod vedením (malá rezavá vedoucí) odměřená a jejich nejvyšší zájem u snídaní bylo, aby jakmile odejdou hosti, tak teprve poté vše odnést ze stolu a bez jakéhokoliv umytí ihned vše prostřít již na večeři.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní / Vážený pane ,

děkujeme Vám za Váš čas a za zanechání recenze. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a dala nám hezké hodnocení.
Velice si toho vážíme.
V případě, že zaměstnanec - servírka doprostírá stoly poté, co hosté jsou již po snídani a odešli z restaurace je toto v pořádku a běžný postup.
Velice nás mrzí, že jste měla takové dojmy během pobytu u nás.
Děkujeme Vám ještě jednou za Váš čas

Hezký den
Tým hotelu Pyramida

Anonym

jednotlivec, 25.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Lokalita, vybavenosti i služby hotelu.

  • Horší chování některých obsluhujících ve srovnání s německými hosty.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel PYRAMIDA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení,

Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a chtěli bychom Vám poděkovat za to, že jste si našel/a čas ohodnotit náš hotel. Nicméně velice nás mrzí Vaše zkušenost s obsluhujícím personálem že jste nebyla takového pocitu, avšak Vás mohu ujistit že rozdíly mezi hosty na základě národnosti neděláme.
Pokud byste měla nějaké další připomínky nebo dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vás opět přivítáme v našem Hotelu Pyramida a budeme se snažit, abyste měla ještě příjemnější pobyt. Děkujeme Vám za Vaši podporu a přízeň. S pozdravem, Tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent

Monika Potužáková

jednotlivec, 21.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Personál úžasný,jídlo skvělé.

  • Plíseň byla cítit po celém suterénu,kde je umístěný bazén se studenou vodou,sauna a wellness procedury, spíš to zdraví ublíží než pomůže.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6