+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PYRAMIDA Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 253 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Hana Jalůvková Jalůvková

Einzelreisender, 6.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Pochválit lze pouze služby spa a úklidu.

  • Hotel sám o sobě není špatný, ale personál hotelu a hlavně restaurace se nedá hodnotit jinak než nepříjemný, neochotný, arogantní, hosté evidentně obtěžovali. 5 minut před otevřením restaurace jsme požádali o pití, ale nebyli jsme obslouženi, i když personál seděl v restauraci a povídal si. Objednaná sauna nebyla zapnutá, bez omluvy. Půjčená kola jsme si museli napřed otřít od prachu a špíny a seřídit. Kvalita kol hraničila s ohrožením života, nebrzdila, nepřehazovala, vše nahlášeno v hotelu, prý se o ně někdo stará... Nevím, zda takový servis vyhovuje německým důchodcům, ale my se sem rozhodně nevrátíme.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
3

Tereza Sedláčková

Gruppe von Freunden, 10.11.2014

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • moc milý masér Jiří

  • Některý personál se k nám (dvě mladé dívky) choval hůře než k německým hostům důchodového věku V sobotu při večeři vypadl proud a více jak dvě hodiny nešel, v tento čas se nedalo využít bazénu, sauny apod. (to se dá pochopit), ale nelíbilo se nám, že druhý den při odjezdu se nám za tento promrhaný čas nikdo z personálu neomluvil, nebo alespoň řekl, že jej tato nepříjemnost mrzí Na konci pobytu hotel vyžadoval "kapacitní poplatek", o kterém při objednání nebyla ani zmínka a ani nám nebylo vysvětleno, za co se tento poplatek platí Malá sauna (někteří hosté nehodlali respektovat její kapacitu a zároveň postrádali alespoň základy etického chování)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
3
Lázeňský hotel PYRAMIDA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní S., děkujeme za hodnocení. Za výpadek proudu se Vám omlouváme, je to vždy nemilá komplikace nejen pro hosty, ale i pro nás. Bohužel je to jedna z věcí, které nemůžeme ovlivnit. Omlouváme se také za neadekvátní přístup zaměstnankyň. Protože mezi českými a zahraničními hosty neděláme rozdíl, naopak nás přítomnost tuzemských návštěvníků vždy potěší, budeme tuto skutečnost určitě řešit. Co se týká "kapacitního poplatku", jedná se o městský poplatek, který není zahrnutý v ceně (tato informace je uvedá v popisu cen), odvádí se do pokladny města Františkovy Lázně v plné výši. Přesto doufáme, že se Vám pobyt u nás líbil a budeme rádi, když nás opět navštívíte.
Hotelmanagement

Ing. Karel Jušta

Einzelreisender, 21.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • V 19.5. v 7.00 zahájení masáže, ale nebyl nikdo v balnerorecepci. Bylo nutno pro neznalost hotelu projít všechny ůseky než bylo nalezeno místo na masáž.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
5

Manuela

Älteres Paar, 25.5.2015

Německo

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Sehr gutes Essen Saubere Zimmer Freundlich eingerichtete Zimmer

  • Keine Lattenroste Das Personal lies zu wünschen übrig!!! (nur Pyramida2)

Persönlich
3
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
4
Wert/Geld
6

Petr

Einzelreisender, 15.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Poloha hotelu

  • Starší bazén plný hlučných dospívajících dětí z UA. Starší zařízení pokoje.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4
Lázeňský hotel PYRAMIDA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení.
Naše pokoje průběžně rekonstruujeme tak, aby odpovídali kvalitě našeho hotelu. Bohužel nelze vše rekonstruovat najednou.
Za hlučné děti se omlouváme a budeme si dávat větší pozor, aby se to již neopakovalo.
Za tým Hotelu Pyramida
Maroš Adamec, Hotel Manager

Gabriela Slavíková

Älteres Paar, 20.11.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Jídlo a personál perfektní.

  • Očekávali jsme lepší služby, ohledně masáže, která mě moc nenatchla a trvala jen 15 minut, a další procedury nic moc. Jeli jsme poprvé a s procedurama jsme tedy spokojený moc nebyli, žádné informace ohledně toho co to bude obsahovat, co snami budou dělat žádná komunikace že strany masera, prostě nic moc. Klientela převážně 60 let a výše. Žádný mladý lidi.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 4.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Personál s výjimkou recepční wellness vstřícný, lázeňský hotel ale celkově spíše průměrný, počet hvězdiček nadsazen. Výborné snídaně, ale velmi slabý výběr z večeří, nabídka vína nebyla ani v rozsahu nápojového lístku. Celkově se, jak se zdá, orientují jen na německé důchodce a to my nejsme.

  • Taneční večer ve střešní kavárně Bazén a masáže

  • Nedostatek informací v českém jazyce Jídelní lístek na večeře Velmi omezená nabídka vín

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 26.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 30.9.2021

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Homolková Ivana

Älteres Paar, 27.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Neočekávají jsme mnoho, ale byli jsme velmi příjemně překvapeni. K dispozici garáž, letní terasa s obsluhou, hezké okolí

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 18.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Mírně nadprůměrné .

  • Vybavení pokoje Pravidelný úklid Celkové okolí hotelu Možnost používání elektromobilu

  • Malé jídelní stoly pro 4 osoby Vázlo odklízení použitého nádobí K dispozici nebyl žádný denní tisk český,pouze německý ! V ceníku procedur nejsou uvedeny délky trvání procedur

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Hana Pernicova

Gruppe von Freunden, 8.7.2020

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Příjemný relax, klid, krásné okolí. Veškeré služby dobré. Doporučuji všem

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5
Lázeňský hotel PYRAMIDA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený kliente,
děkujeme za kladné hodnocení. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili. Srdečně vás zveme na další návštěvu. Tým hotelu Pyramida

Ljudmila Gusjeva

Familie mit älteren Kindern, 29.12.2014

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Cena nesouvisí s pobytem.

  • Procedury byly perfektní. Personál byl přívětlivý,velice milý.

  • Šatny v bazénu byly studené,špinavé. Nebyly tam žádné ručníky. V bazénu bylo vše v pořádku,ale pak v těch šatnách a v celém tom prostoru byla velká zima. Vánoční menu a všechny informační letáky byly v němčině.

Persönlich
8
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
10
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 1.4.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Ubytování.

  • Personál wellness

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 28.3.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Služby wellness

  • Nabídka jídla. Malý výběr, žádná kreativita a obměna snídaní.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Alisa Ladýřová

Familie mit kleinen Kindern, 6.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ing. Viktor Svoboda

Einzelreisender, 11.9.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Nelíbilo se mi jen to, že na mnoha tabulkách a upozorněních byly hrubé chyby v překladech do němčiny. Gramatické i stylové, zřejmě to někdo bez znalosti jazyka překládá se slovníkem. Pacienti z Německa se pošklebovali, a při tom šlo vlastně jen o maličkost. Škoda, ale na celkovém dojmu z pobytu to působí špatně.

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
2

Zdeněk Chutný

Einzelreisender, 28.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 2.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Roman Hrbek

Einzelreisender, 26.2.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Ochota personálu, čistota prostředí.

  • V nabídce pobytu neinformování o nefunkčnosti sauny a bazénu, pobyt vybrán právě díky kvůli tomuto ...

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
4